huoh,seittemän päivän työputki takana...,vihdoinki :) täytyy kyl myöntää et se 5päivää on paljon passelimpi oman jaksamisen kannalta..,tuntuu muutenki et ku töis on viettäny nyt aikaa nii paljo et ne työ asiat helppoo seuraa kotiinki-> not good.Onneks on oppinu ainaki koittaa ajaa niit pois.Välil on itestä vaa nihkeetä ku tarvii sitä omaa aikaa,mut mitä sil "omal ajal" sit tekee?tai haluupi tehä?

Ku just ite oppinu et "hei mä en ehkä oo epänormaali jos mua ei kiinnosta vetää perseit olalle ja rymyrä baaris" tai muuta vastaavaa.ehkä mul on joku angsti meneillää tämmösii juttui kohtaa mitä nuorten pitäs (muka) haluta tehä..mut mitä sit sitä ees haluu tehä? emmä hiiä,kaipa sitä kaikkee kokeilemal löytää itellee jotai ajanviettoa.Salil käyminen nyt on tullu osaks mun elämää,mut eihän sielkää voi jokapäivä heliua,enkä mä ees haluu et elämä tulee nii yks puoliseks..senpä vaan tiiän et mua ei nappaa sellanen pinnallinen meininki ja teeskentely,sellanen mua vaan oksettaa..,oon liian kauan ite koittanu asettuu sellaseen hyväksyttävään muottiin et nyt tulee korvist ulos suuren vaikku vuoren kera!

Lähinnä huvittaa tehä asioita joil on mulle oikeesti merkitystä,nähä niitä OIKEESTI tärkeitä ihmisiä ja tälleen näin.ei mun tarvi omasta mielestäni mailmaa pelastaa liittymäl greenpeaceen,kuhan teen sellasia asioita jotka itestä hyvältä tuntuu.ja sitä mä taidan nyt hakea.Oispa viel himpun verran rohkeuttakokeilla enempi uusia asioita,ja sitä et mistä ite tykkää..Niin helposti vaan jäävanhaan ,tuttuun ja turvalliseen joka ei kyl toisaalta varmasti oo aina itelle se paras.mikä niis muutoksissa sit nii helvetisti pelottaa?Kaipa se et joutuu hyppää tuntemattomaan,ei voi edetä askel kerrallaa ja sit ottaakki takapakkia,vai voiko?miksei vois?tai menneisyyteen nyt ei koskaan palata voi,mut ainaki voi tehä sit taas uuden muutoksen ja toivoo et se sit vihdoinki tyydyttäis.näh,empä tiiä onks tää mun filosofia iha paska,pitäs tosissaa testaa :)

mut jos mä nyt paasaan muutoksesta ni herää iha itelle mielee et en kyl selkeesti oo kovin tyytyväinen tän hetkisee tilanteesee,jos muutosta haluaa..mitä mä haluisin et ois erilailla?noh, mä varmaan jään miettimään asiaa hiljaa iteksessäni ja ehkä kirjotan niistä,jos ne on julkasukelposia...mut olipa hyvä tulla tänne jauhaa,oppi taas itestään pienen vienoisen asian :)