onpas mullakin perjantai ilta :D istun hiukset laitettuna ja meikattuna yöpuvussa koneen ääressä :D noh, tää päivä alko suht kivasti,oli hyvin nukkunu olo aamulla ku kello pirahti, sit vakkari aamupuuhat tohinalla ja töihin (mun aamut on oikee ällön samanlaisia, kahvinkeitin on ladattuna valmiina,se ekana päälle,pillerit naamaan,kuselle ja sit aamupala ja meikkaus samalla..)Työ päivä oli perjaatteessa rankka ku meitä duunareita oli ni vähän,lisäks 2sijaista joita piti tietty sit opastaa tavoille,mut hyvin mielin meni päivä läpi,mulle on jotenki työntekoon tullu oikeempi asenne,enää ei nii jännitä ja ressaa,osaa jopa olla siel paikas mis on (aiheesta voisin kirjottaa vaik 1000000 sivua lisää:) ) ja mielikin on jotenki rauhallisempi,mä kun oon niin ihanasti taipuvainen liikaan stressaamiseen ja suorittamiseen.Se suorittaminen on just se mist haluun eroon,pois se minusta!!!!!!!!Olin yhen ihanan asiakkaan luona vähän ekstraa ku iltapäivästä ei enää kummempia hommia ollu,ja se oli nii liikuttava ku huomasin kyynelten kimmeltävän ja se halas mua...tuli toisaalta hyvä olo,toisaalta alko taas kyseenalastamaan omaa työmoraaliaan ja etiikkaansa, onks mun oikeesti "oikein" antaa jollekkin ekstraa,kun kaikille en pysty? perjaattees vastaus on ei..kai.tai sit ei oo sitä oikeeta ja väärää,mut tälläkertaa tein näin.

töistä menin sitte salille,vuorossa oli hauis,ojentajat ja olkapäät..reeni kulki ihan perus,ihan hyvät fiilikset,on kyl toisaalta ollu paremmatki.Tänää ollu jotenki sellane fiilis et tän päivän ois eläny aiemminki..tiedän itse oikein hyvin mitä tarkotan ;) ei vaan vituttanu tänää tää saatanallinen hallinnan tunteet tarve,mikä vittu siinä mahtaa nii viehättää? mähän saan vaan sen turvallisen olon,leijun tyytyväisenä ku mikään ei nujertanukkaa mua tänää...VITUT!!!! mut ei kai mua voi nujertaa ku en anna sellaselle tilaa ku en edes uskalla elää,nössöööööö,nösssöööööööö.oikeesti elämä valuu ohi,kaikki päivät alkaa olla samanlaisii,vaan sen takii et tää idari säilyttäää turvallisuuden tunteensa.huh huh.ja loppupeleis naurettavinta on se et enhän mä oikeesti mitään hallitse,luulen vaan.Tsunamit ja maanjäristykset voi iskee yhtälailla,mun teot ei niihin vaikuta millään tavalla.Paskaa voi tulla niskaan ihan millon vaan,eikä sitä ni helvetisti tarvis pelätä edes.tää voi kuulostaa hassulta mut mitä järkee ois elämäs jos ei tulis paskaa niskaan? siis välillä :)Äääh,mun pitää oppii elämään.ei ssekään oo enää kivaa ku mikään ei kohta tunnu enää miltään..kai?en haluu ottaa selvää...

kaverin kaa oli puhetta et illal mentäs karaokeen,mut se peruuntu,joka kieltämättä oli lähinnä helpotus.miks? haha, arvaa? enhän mä ois voinu itteeni turvalliseks siel tuntee :D :D oikeesti, mä oon vielä iiihna lapsi!lapsi joka niii kaipaa huolenpitoa ja turvaa,mut ei anna kenenkää sitä itelleen antaa..Hieman ristiriitasta? HIEMAN...

menin sit vaan selloon pyörimään ja ettimään elämää,eipä löytyny :D no joo tarpeeks tältä erää vissiii.pai pai mai laver